Inte vet jag..

Inte vet jag om ni tycker det är så intressant att höra om mina tränings framgångar, men här kommer ÄNDÅ en uppdatering!
Efter att ha varit krasslig i 1,5 vecka har jag nu kommit igång igen. Vattenspinning i tisdags, vatten gympa i onsdags och i dag (söndag) vattenfys. Jag är på G nu alltså :).
I vanliga fall går jag på "vanlig" spinning i hoddal på tisdagarna, men det vart inställt denna gång. -25 burr!.

I dag verkar det dock som om kylan släppt taget lite. Kanske får bli en promenad om en stund. Först måste jag bara lägga mig i soffan en stund för att hämta igen bristen på sömn som jag hade i natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

sömnbrist????ha du varit ute och slarvat igen:) kram

2010-12-05 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0