Hurra!

I går var det juldags dans i sveg och kan ni gissa vem som tog sig hela vägen dit och hem igen???
Jo jag :)!!!
Fast ska jag vara ärlig har jag varit på bättre juldags danser.
Och hon som var dj verkade ha noll koll och körde samma låt 2 ggr på rad och bladade ihop tryckare med fartigare låtar osv. Herre gud.
Som vanligt hängde jag ihop med min kumpan Marie och höll alla "icke till belåtenhets killarna" borta från henne.
Om man ska sumera denna dag då? Tja lätt huvudvärk som jag botade med treo, annars mår jag bra. Lite seg dock.
Tur det går så många bra filmer under julhelgen! Nu ska jag hämta en chipspåse och lä'gga mig i soffan resten av dena bakisdag. Hurra för det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0