Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka förkylning!!!
Jaa givetvis ska jag inte få vara frisk i mer än en vecka åt gången som det verkar...hmm...
Just nu låter till och med skatorna vackrare än vad jag gör.

Pratade nyss med David som är i Häddal över dagen. Dem var precis på väg till härjesjöns värdshus för att slafsa i sig lite räkmackor. Jag tycker att det inte är nånting annat än orättvist!!!
jag menar, vem vill INTE ha en räkmacka lixom??? Det enda jag får i dag är några torra brödbitar till mellis...
På söndag är det dop på agendan i Hoddal och annars händer det inte så mycket mer än så denna vecka / helg.
Men fram över gott folk kommer det att ske drastiska ändringar
Vad det är tänker jag inte ta upp här just nu dock..

Nu ska jag plocka fram mina torra brödbitar och lite halv gammal mjölk...Mmm..smaskens

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du gumman du & far din är allt några riktiga snorisar:)

2010-08-05 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0