Ungefär som Titanic

Jaha så var tvättmaskinen sönder...Det kan ju förklara varför inte kläderna blir ordentligt tvättade iof..Så kan det gå när man tvättar med innerluckan öppen...Inte bra, inte bra!

I går var det knuten som hägrade på kvällskvisten. Tro det eller ej, men jag var riktigt lugn!!!
Roligaste kommentaren kom helt klart från marie som förklarade att hon hade problem med sitt vattenlopp=)!!!! Hahahaah!!!

Avlopp hade jag fattat, men vattenlopp:)?

I kväll är det avslutning på storön...och ja, jag ska dit...Mamma med tydligen..
Jag hoppas att det blir en lugn kväll även ikväll så jag slipper ligga som en död sill hela dagen i morron.

I övrigt börjar det kännas mer och mer lättare nu för varje dag som går...Men visst finns svackorna där och då är jag riktigt glad att jag har mina vänner...Tack till er för allt ni hjälpt mig med de senaste veckorna...
Utan er skulle jag vara ett vrak ( ungefär som Titanic nu när jag tänker efter)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0