Morron Bloggare

Här sitter en annan och bloggar kl 07.04 på morgonen...
I går var jag på trippel dop i Hoddal, Mysigt även om jag höll på att flyta bort där ett tag.
Sedan fick sig huset en omgng av både dammsugare och skurkäpp. Nu är det rent och fint här=)!!!'

David har åter emigrerat till Norge och tills nästa gång han kommer hem bor vi inte på samma adrss längre. JAg bor på Dalagatan 15 och han kvar här. MEN vi har inte gjort slut...Vi ska försöka ändå på två olika håll för att se omd et kan bli bättre.

Nu kallar jobbet.Nån måste ju styra upp där med och det blev jag i dag.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nämen? Funkar det inge bra att bo tillsammans? :-(

2010-08-09 @ 08:43:07
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0