Kl 03.00!!!!

Jag har varit med om ganska så mycket i mitt liv. Men att en kille klättrat upp längs ett stuprör till 3:dje våningen kl 03.00 på natten bara för att få prata av sig lite har ALDRIG hänt mig förr!
Jag som tyckte att jag förklarat så bra där runt 1 snåret att jag INTE hade lust att prata denna kväll ( speciellt inte när en inte är nykter, det blir så fel då).
Men vad händer?? Jo jag vaknar igen runt 3 av att det låter en massa utanför och helt plötsligt ringer det på dörren!
När stuprörsförsöket inte lyckades gick killen i fråga hem och hämtade stegen som han sedan klättrade upp för.

Jag kunde ju inte neka han att komma in nu...och när han skulle gå tittade jag NOGA efter så att han tog trappan ner igen.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta eller enbart vara arg för att han inte kunde acceptera att jag inte ville prata med honom just då..
Men det är klart...liiiite gulligt var de ju ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vederbörande kanske vill göra en ny Romeo&Julia tappning:) Kraaaam

2010-08-31 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0