Det här är MIN blogg...kapish?

Förstår att det jag skrev förra gången väckte en del frågor hos folk..
Och saken är den att jag tänker inte sitta här och försvara mig för att jag väljer att skriva av mig om mina innersta tankar här. Vill man inte läsa det som skrivs eller om man är av den åsikten att privata saker sköter man själv då kan ni lika gärna sluta följa min blogg.
Det här är MIN blogg och jag skriver om vad jag vill...kapish???
Och nej lilla mamma och pappa det här är inte riktat mot er, fast jag vet att du säkert kommer tro det...
Folk får mer än gärna fråga om varför jag gör si och så eller varför jag skriver olika saker...det är helt ok.
Det här var ingen hemlighet och förr eller senare hade alla fått veta det ändå...Sedan är det inte så märkvärdigt heller. Jag ska flytta..men so what?
Jag gör det för att jag tror att det kan hjälpa oss att hålla ihop, inte för att jag slutat älska någon.
Och det BLIR problem när man bor 3 st under ett tak...eller rättare sagt 2 stycken under ett tak och en som bor nån annan stans...Jag vet att jag inte äger det här huset och det har jag aldrig hävdat heller, men lassa för helvete inte över allt på en enda person!

Så, nu när det är sagt kan vissa få bli hur sura dem vill...För som sagt, det här är min blogg!
Till er andra trogna läsare..fortsätt gärna läsa och ställa frågor...det GÖR INGENTING för mig...

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

You go girl!! =)

2010-08-11 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0