Ros till svegs polisen

Varför kan jag inte sova? I natt låg jag vaken till 3 och gjorde...ja ingenting egentligen...kunde bara inte somna.
Hade väll inte varit så farligt om det inte var för att jag började 6.30 i morse. Min hjärna var ungefär lika allert som bomull.
I mitt stilla sinne tänkte jag då att jag kunde vila en stund efter jobbet. Men nä. Här ska det vattnas blommor och diverse dylikt så jag struntade i den dära tuppluren. Lika bra det kanske, då borde jag ju kunna sova i natt...eller hur?

Sedan vill jag bara utlysa dagens ros till svegs polisen som tydligen ränner på vägarna och ber att få se legg på folk som är ute och går. Eller när dem bestämt gör en u-sväng framför salab bara för att utföra en bälteskontroll i slumpvald bil.
Kul att ni äntligen är på G grabbar! Det var på tiden...

Påsken har passerat och det enda som rör sig i mitt huvud nu är: När fan kommer semesterlistorna?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0