Kära bloggen....

Kära bloggen, tänkte i dag berätta om min tur till hälsokostaffären.
Stod framför toaspegeln i morse ( 05.15) och tro mig, ingen ser bra ut den tiden på dygnet.
Insåg helt plötsligt att min foundation var för värdefull för att användas i vardagssyften. Den kosta mig ju för fan 300 spänn!!! Och bor man på landet är de inte så lätt att bara köpa en ny på makeup store heller.

Så jag åkte till hälsokost för att köpa en mindre värdefull en. Hittade tillslut en som såg lovande ut så jag slog till.
Väl hemma smorde jag in mig i ansiktet med denna nya grej och fy fan hur de såg ut!!! Såg ju för fan ut som om jag hade en VÄLDIGT lokal solbränna enbart i ansiktet med super duper vita linjer under haka och längs pannan!

Jaha lösningen på detta då? Jag tog bilen och for tilll dollars där jag hittade en förhoppningsvis mer normal foundation.

Ja mena tänk på vad som hade hänt om jag gått ut sådära? Folk skulle ju kunna tro att man vore nån "rasblandning" eller nå.

Förresten det är dags att börja kommentera lite kära läsare!!!!!


Kommentarer
Postat av: anders

ja du linda va ska man säga.

2010-04-08 @ 20:47:17
Postat av: Bror

Hahaha.. kanske inte ska använda så mycket? aja, tur du inte visade dej sådär då ;)blekfis.

2010-04-09 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0