Int e jag bitter

Ok, jag har förstått att många av er läsare ( som ej kommenterar, fy på er!) tror att jag vantrivs på mitt jobb. Men så är icke fallet. Det jag är less på däremot är alla kvällsmöten som tillkommer när man jobbar med det jag gör.
Men man måste väll få vara less med? Eller är jag den ende här i världen som då och då är halv le på jobbet?
Nåja, som en känd människa en gång i tiden sa: Int e jag bitter! Och det är inte jag heller.
Jag är bara människa då och då;).
Snälla, lämna lite kommentarer så att jag vet att jag inte skriver för blinda saker..

Pöss å hejjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ber om förlåt om du tog illa upp, jag bara undrade:) sorry kram

2010-04-21 @ 16:31:39
Postat av: Linda

Nä det gjorde jag inte heller. Ville bara klargöra det här...

2010-04-21 @ 17:45:40
Postat av: Anna-Karin

Det är klart att man får vara less ibland både på jobb och annat och jag VET att du trivs på jobbet ändå.

Nu har jag dessutom lämnat en kommentar ;-)

Kram // AKB

2010-04-21 @ 22:48:26
Postat av: Majsan

Jag läser din blogg =D

2010-04-22 @ 20:30:05
URL: http://www.mgrinde.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0