I´m off duty

I´m off duty, med andra ord...jag är ledig!
Vi ställde ändå klockan i morse då vi hade en hel del att hinna med under dagen.
Vi började med att maskera alla lister i gästrummet och sedan köpte vi färgen. Tror jag målat i typ 5 timmar i dag. Har till och med blåsor på händerna, men det gör inget för jag blev väldigt nöjd med resultatet!
Till  idag fick det bli thaimat  (från thai vagnen) och sedan fortsatte vi med rummet...
Tog bara 1 år, men nu e vi på G!

Måste ju bara berätta om gårdagens händelse..Har ju beställt saker till min cykel från kronan för en si så där 3 veckor sedan.När jag tillslut ringde för att fråga varför dem aldrig kom fick jag till svar att man tappat bort dem efter vägen. Fick dock nya grejor hitskickade i går...Sååå vi tog med oss däcket till statoil för att pumpa det när det small...yes det blev punka igen. Inte riktigt min tur dag med andra ord.

Nu ska jag fortsätta min kväll i gästrummet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0