en massa röda prickar

Har fått massa röda prickar härs å tvärs över magen. Dem kliar och påminner om vattkoppor fast det har jag ju haft?
Så i dag var det dags att åka på sjukhuset för att be dem ta sig en titt. Lite roligt var det när sköterskan förklarade att det jag "fått" var ganska ovanligt. Och att det hade nått med ordet pitt och roséa i sig...ja ni kan ju själv tänka er vad man tänker på när man hör dem orden.;)
Tydligen beror detta på nått virus och det ska gå över av sig själv inom 8 veckor...men jaa!!!

I helgen är det after ski 1000 och jag INTE åka. Jag ska sitta hemma i lugn å ro å käka min kålrotssoppa.

Dagens tistel går till pensionärer som inte kan parkera sina bilar på ett vettigt och riskfritt sätt. Och med det menas att inte parkera sin bil så att den blockerar infarten till statoil! Fy fy!

Väntar med spänning på mina varor från H&M...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0