En ful jävla kärring

Långfredagen är här med avklarad och det med mindre allvarligare skador.
Vad som egentligen ( enligt ryckten) skulle bli världens fest här hemma blev en mindre mysigare spelkvälls fest=).
Min kära kompis kom, åt och somnade..Ja de hade helt enkelt varit en hård dag åt henne.
Hur som helst bestämde sig grabbarna att dra till svegskrogen...En annan gick och lade sig, duktig som man är.
Tyckte dock att jag hörde Davids röst utanför och skulle givetvis nyfiken som man är kika ut bakom gardinen. Det var bara det att där stod en aloeveraplanta med långa vassa blad som jag givetvis stack in rakt i ögat. Så när David kom hem ( med endast 1 sko på, han hade tydligen lekt Rambo på parkeringen här utanför) fick han se en riktig jäkla ful påskkärring med flurigt hår och rödsprängt öga..mysigt...inte konstigt att han lade sig i tv-rummet.
I dag är vi båda på benen dock och mitt öga går nu i en ljusrosa nyans...ganska läckert om man tänker efter..
Såå glad påsk återigen! Här vankas gormemiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0