en förbättning utlovad

Har kommit på att jag är sjukt dålig på att ladda upp bilder på denna blogg. Men nu ska det bli skärpning, det lovar jag!
Nu är det söndag igen och ungefär runt lunch tid stack David tillbaka till Norge, lika tråkigt varje gång, men men, det måste gå. Stackarn måste ju få åka i väg och jobba.
Jag då? Jag har varit ute och traskat lite drygt 8 km i det vackra vår vädret! Så härligt det är me värme! Var till och med tvungen att köpa en ny vårjacka bara för det;).
Nu är gästrummet färdigmålat. Laddar upp en bild på hur det blev så ni kan få se.
Jo förresten, vi köpte en ny tv i igår till sovrummet. Märks det att vi är bekväma av oss här=)?
Trevlig fortsättning på söndagen!

färdig målat!

Kommentarer
Postat av: ANDERS W

BLEV SNYGGT DET DÄR

2010-04-25 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0