Hur ska framtiden bli?

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga...Jag funderar mycket just nu, mesta dels om jobbet.
Undrar när tjänsten ska ut på sökning? Undrar om jag har en chans? När ska det bli min tur?
Sådana saker går genom mitt huvud mest hela tiden.
Sedan vet jag inte hur länge kommunen tänker ha anställningsstopp, kommer man ens ha en chans till fast anställning i framtiden eller är det halvårs vis som kommer gälla?
Ja det ska bli riktigt spännande att se om man kan betala sina räkningar efter jul ( egentligen tror jag att det kommer lösa sig) men efterssom min sambo vill att jag ska tänka realistiskt ska jag väll försöka med det då...
Nä nu orkar jag inte skriva nå mer för i dag...hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0