En underbar fredgag!

Go morron, eller god middag kanske man ska säga. Klockan är faktiskt efter 12. Tänkte att jag lika gärna kunde blogga lite när jag ändå är hemma och är sjuk.
Försökte mig på att hänga lite tvätt i dag, men bara det gjorde mig helt färdig. Så nu överväger jag att lägga mig i soffan med en bra bok...IGEN.
käns väldigt tråkigt att vara sjuk när det är helg och allt så jag hoppas verkligen jag blir bättre under dagen.
Undrar om lite vin hjälper en på traven=)?
Just i detta nu sitter jag vid vårt köksbord och småskrattar lite åt David och Christer som för en livlig debatt emellan kaklingen. Snett eller inte snett det är frågan=).
Ha en underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0