En jäktig vecka

På fredag ska jag ta och följa med min familj till falun där vi ska möta upp kära bror...
Det blir mysigt tror jag...
I övrigt har det här varit en hektisk och tuff vecka hittills...
I måndags var vi på arbetslagsutveckling hos chefen...13-17, trött? Jajamen...
I går var det en av årets värsta dagar nämligen fotografering! Tänk själv att ha 28 barn som ska hållas i respektabelt skick från morgon till lunch..det är inte det lättaste.
Sedan var det dags för föreläsning 18-21...en intressant föreläsning var det iaf.
I dag öppnade jag, aingen trött efter gårdagens spektakel. Sedan skulle vi passa en av de andra avdelningarnas barn efterssom dem skulle på möte...Jäktigt och ingen vikarie.
Såå jag kan bara hoppas att resten av veckan blir lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0