Äntligen kommer han hem igen!

I morse var det min tur att öpnna på förskolan klockan halv 7. Jag har haft svårt stt somna några dagar nu, vet inte vad det beror på, så när jag skulle upp i morse var jag inte dirrrekt pigg. Som tur är går det ju över efter ett tag. Hann bara hem innan jag somnade på soffan...
Jag har faktiskt varit duktig i dag med, har både sprungit och handlat och städat. Vilken tur att min sambo har en sådan snäll tjej som jag;). Undrar just hur det hade sett ut här hemma annars?
Han kommer hem igen på fredag kväll förresten, så som jag väntat!
Vi funderar på att åka till östersund på lördag och kolla lite, jag skulle behöva nya skor till hösten.
Nu ska jag ägna mig åt lite hederligt tv tittande innan jag ska krypa i säng=).


Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla gumman du är ju en kräfta!! så jag tänker bara tala om att det faktiskt är fullmåne igen lilla gumman:)

2009-09-04 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0