PöSs

Ja jag vet att det gått rysligt många dagar sedan jag skrev sist, men det har varit fullt upp från morgon till kväll. På jobbet går det fortfarande sakta men säkert framåt, men det återstår mycket innan alla rutiner kommit i gång och innan vi känner alla barn riktigt ordentligt.
Jag kan inte hjälpa att bli irriterad på allas vår fru Anka i svenska Hollywood fruar! Fy tusan, hon kan verkligen irritera en så in i bängen med sina kommentarer och sitt synsätt på saker å ting.

Nu är äntligen David hemma igen och denna gång ska han vara hemma ända tills på onsdag, yeah!!!!!
I helgen står en massa hushålls sysslor på listan, ska tex ta bort mina rabatter som frysit i hjäl de senaste nätterna. Nästa helg däremot lutar det mot en tripp till östersund för utgång.
Har blivit dit bjuden av min kära kompis marie..och det låter ärligt talat jätte kul.

Nä nu blir det Idol..vi hörs imorgon eller när de nu blir nästa gång
Ni kan ju räkna höstlöven om ni har tråikit medans eller nå:).
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0