Nu är det bara att sätta i gång

Jahapp nu var det lördag...Måste säga att jag vart lite brydd när karolina påkte ut från Idol i går kväll, de fanns de som var värre.
I dag har jag en del att göra, nu ska jag först å främst ut å springa en runda.
Sedan ska jag på möbelaffärer i ärenden.
Kanske blir en tur till ica och dollars innan jag åker mot hoddal för å gratta farfar som fyllde år i går.
Skulle behöva dammsuga vindstrapapn och gå igenom visa av våra saker men det hinne rjag ikväll, sedan behövs det en rejäl städning här hemma. Får väll också bli i kväll då.
Sedan till det allra viktigaste, vm-kval danmark-sverige!!!!
Fullspäckad dag alltså...bara att sätta i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0