Mysig helg

Måste säga att jag haft en riktigt mysig helg här hemma, alldeles ensam dessutom.
Lördagen bestod av en lång promenad, tvätt, städning, byte av sängkläder, handling och krattning...Klockan 18 satt jag mig ner framför soffan för första gången under hela dagen och då var jag trött kan jag lova!
I dag söndag började morgonen med en spring runda, sedan åkte jag till konsum för att handla ingridienser till bullbaket. Nu doftar det alldeles underbart här inne och jag har dessutom satt i gång kaffekokaren så nu blir det fika time=).
Ska försöka kratta färdigt på gården med och sedan blir det en film i soffan.
Detta är min helg och den har varit alldeles super mysig.
Det är skönt att kunna göra vad man vill när man vill=).
I morgon har vi planeringsdag på jobbet från 7-16, tycker det ska bli måttligt roligt, men men...
Sedan längtar jag enormt mycket till torsdag då min David kommer hem igen=)! LÄNGTAR!!!!
Hoppas alla ni andra också haft en bra helg....

Kommentarer
Postat av: mamma

När får man se frissan din?sen kan man ju undra över detta ständiga motionerandet ska du va me på maraton nästa år:)

2009-10-19 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0