Ingen närkontakt med några getingar önskas!

I dag tog jag alltså mod till mig och dammsög vindstrappan och vindsfönstret, det låg åtskilliga getingar överallt och som ni alla vet är jag fullkomligt LIVRÄDD för dem!
Så jag startade dammsugaren och sög upp dem allihopa lite fort och sedan stängde jag dörren med en smäll.
Och nu vågar jag inte ta in dammsugaren in till oss igen. Är lite rädd att nån geting kanske fortfarande lever och börjar krypa ur dammsugaren, så den får snällt stå där ute i hallen i natt...och kanske lite längre ändå vi får se:).
Jag har ju iaf dammsugit och bara de ska jag ha en elloge för;).
När påsen ska bytas nästa gång får min käre sambo allt göra de för här skall inte kommas i närkontakt med nån geting heller!
Blä!
Nä nu ska jag tänka på nå annat och ta de lite lugnt denna sista dag av ledighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0