Det har hänt en viktig sak i mitt liv...

Nu har det hänt en viktig sak i mitt och min sambos liv med för den delen. Vi har skaffat katt!!!
En bedårande liten röd aktig hane. Han är en riktig liten fegis=). Men snäll som bara den!
Så nu är de lite pussligt efterssom jag jobbar och inte vill att kissen ska behöva vara ensammen hemma hela dagar. Så han har fått följa med mig nån timme på mitt jobb i sin bur och efter en stund har vi åkt hem igen. Det har funkat bra.
På torsdag morgon kommer min älskling äntligen hem och då ska han få va "pappa ledig" i 3 veckor=) )
Jag hoppas resten av veckan blir aningen bättre än vad den hittills varit.
Nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0