Beslutet taget

Ok, nu har jag bestämt mig. Hade ett samtal med min nuvarande chef och hon kunde garrantera 1 år åt mig på Hästhagen där jag är nu och sedan skulle hon även ringa samtal där hon skulle proppsa på att få mig fast anställd.
Sååå jag tackade nej till sörgården. Det var inte ett självklart beslut, absolut inte men saken är den att jag flackat hit å dit mellan olika ställen nu och jag känner att nu får de vara bra. Det tar åtminstone ett halv år innan man kommer in riktigt på stället och innan man lärt känna barnen och föräldrarna och så ska man i väg därifrån igen??? Nja... sedan var jag lite orolig för föreståndarskapet. Som sagt det är ett stort ansvar att ta.
Så nu hoppas jag på en ljus framtid på Hästhagen och framför allt på avdelningen där jag är nu! Där går det bra och det käns likaså.
Hoppas de löser sig nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0