Suger och Duger

Det här suger:

Att vara i från min Elvis ( som jag vet har det bra hos marie)

Att vara ensammen hemma i 14 dagar

Att vara sjuk, speciellt om jag blir sjuk med täta mellanrum som nu.

Blötsnö, man kan ju inte göra nånting vettigt utan att bli blöt och frysen!

Att detta är sista veckan för i år som thai take away har öppet

Att jag inte kan gå ut i helgen efterssom jag inte får dricka ( pencilin i 9 dagar)..Ja jag vet vad ni tänker, man kan ha roligt utan alkohol. Men de blir inte samma sak!

Finns säkert fler saker som suger med, kommer bara inte på dem just nu.


Det här duger:

Att det snart är jul=)..Älskar julstämningen och alla sammankomster i familjerna!

Att efter 14 dagar kommer David hem igen=)...I 21 dagar!!!

Att jag snart får tillbaka Elvis

Att jag känner mig bättre utav pencilinet

Att det förmodligen inte kommer vara blötsnö hela vintern igenom.

Med snö kommer skoteråkning

Jag har jobb, sambo och en katt samt en familj som jag älskar! Jag är nog trots allt riktigt lyckligt lottad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0