Skål å go kväll

Så det veckan innan första advent och vad händer? Snön försvinner och regnet bara öser ner!
Så här ska det väll ändå inte vara heller??
Käns jätte konstigt att tänka att det är jul om ca en månad! I går började vi planera inför julledigheterna och vi satte upp anslag för föräldrarna. Ska bli sååå skönt att få vara lite ledig....bara att hoppas på att det går igenom med.
I övrigt då? Tja jag jobbar och står i..ungarna snorar och skriker.
En sak som jag förundrats över är vattnets dragningskraft på barnen! Det spelar ingen roll hur mycket man tjatar på dem så sitter dem i pölen likt förbannat! Alldeles dyngsura!
Till slut gav jag upp och kollade åt andra hållet...
Nu har jag ätit klart min pencilinkur för denna gång och det firar jag med en cider;)
Så skål och go kväll på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0