Personalresan till Hogna 2009

I går tog man bilen till storhognas fjällhotell för den omtalade "puffresan". Dagen och kvällen började bra med trevligt sällskap och en superb middag. Vill här också tillägga att jag endast drack ett glas rött vin till maten och två små koppar med vinglögg samt en kaffe karlsson frammot små timmarna.
Kl 01.00 gav vi upp och gick vidare till våra respektive rum. Somnade gott i sängen som jag förövrigt delade med min kollega inga-lisa.
Vaknade 06.45 av att maggan och inga-lisa är vaken och småpratar. Jag sätter mig upp i sängen och börjar konversera jag med..Nå i ca 7 min iaf. Sedan mådde jag illa och satte hulkande händerna framför munnen. Resten kanske ni anar. MAGSJUKA PÅ G!!!!!!!
Det enda man hör från mina kollegor var: Nej men Linda, nyser du???
Nä svarar jag, jag spyr!
Händelesn efter detta är att whiskyflaskan korkas upp och att vitpeppar hämtas från receptionen.
Själv låg man utslagen i sängen till kl 12.
Hur som haver var det en väkdigt trevlig resa förutom denna incident då....
Nu ska här drickas cola...wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0