Intaget börjades 13.30

Det är inte varje dag man börjar intaget av alkohol vid 13.30..men i dag vart de så. Vi hade en som firade sin 50 års dag genom att bjuda alla oss på jobbet på middag...kl 15..Men då hade vi lite fördrinkar hemma hos en annan halv 2=). Det var en riktigt trevlig kväll.
Och som om det inte var nog fick jag nå knäpp ryck i morse och tog bilen till vemdalen där jag shoppade loss på Ekbergs.
Så det kan bli=).
Snö har de kommit med, ganska mycket faktiskt..Kul så länge det inte leder till massa slask.
Nä nu ska jag kolla på finalen av körslaget och dessutom undrar jag om jag glömde min cider flaska i hallen på dagis????
Hmm...inte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0