här sitter en annan å deppar

Här sitter en annan och deppar.
Roligt att vara hemma från jobbet fjärde dagen på rad? Nopp, inte dirrekt.
Jag känner mig ju pigg och någolunda fräsch men samtidigt vet jag att det inte är värt att gå tillbaka förtidigt heller. De små liven e ena riktiga smittspridare och de var de då ingen som talade om under utbildningen!
Inte finns de nå kvar att tvätta heller här hemma, har nämligen letat igenom varje vrå.
Så de får bli kaffe, kolla på true blood och läsa en bok då kanske.
I morgon är det fredag det innebär att det är mindre antal barn på dagis, kanske man ska dit å ta tag i dokumentationen? Jobbar ju bara isf från 7.30-13.30. Så det blir en mjukstart.
Kan ju dessutom berätta att när jag var på sjukhuset i måndags flyttade alla i vänrummet på sig så jag vart ensammen i mitt lilla hörn. Tror de trodde jag hade svininfluensan elle nå så som jag nös å snora.
Kul att bli kollad på som om man hade pesten menar jag.
Och doktorn var inte dirrekt bättre han, jag kom in och var ute igen med en recept på pencilin inom 5 minuter.
Han var ju också en förälder till ett av barnen på mitt jobb så han va kanske orolig=).
Nöjd blev jag iaf för som sagt pencilinet måste hjälpt efterssom jag är bättre.
Sedan om jag ser bättre ut var en annan sak. Måste se ut som hej kom och hjälp mig vid detta laget. Tur David inte är hemma så han slipper se mig=).
Nä nu ska jag leta efter nå att göra....kanske jaga dammråttor vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0