Gud så pinsamt!

Ok det här är väldigt pinsamt men jag kan inte hålla mig..jag måste bara berätta!
Vi ( jag, mamma och pappa) åkte till storhogna i dag för att testa lyckan i skidspåret...Kan ju tillägga att det var is hela vägen runt och därmed VÄLDIGT halt!
Rätt va de är så kommer en backe..den börjar lite fint i lagom lutning innan den svängde och blev brantare..
Först åkte mamma så galant och efter kom jag dessto mindre galant.
Jag kom ur spår och styrde kosan rakt mot ett träd.
I ett desperat försök till att rädda den lilla uns av stolhet som jag hade kvar kastade jag mig på backenoch gled med skidor och stavar åt alla håll.
Självklart var det en familj som skejta i samma spår och vid samma tillfälle!
En liten tjej på kanske 7-8 år skejtade lite högdraget förbi mig där i spåret och jag svor tyst för mig själv inombords!
Min enda tröst var att efter mig kom pappa åkande som ett enda stort x genom backen...Ursäkta mig pappa men de såg inte så graciöst ut=). Hihi...
Ett varv blev det allt som allt och nu får de baske mig komma mera snö innan jag ställer mig på skidorna igen!

Kommentarer
Postat av: Patrik

HAHA!! Ajax-genen kommer alltså därifrån! Anders X Wallin ;)

2009-11-21 @ 21:21:46
Postat av: Anders

åkt klockren genom hela svängen

2009-11-22 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0