En helt vanlig dag

Jaha då är det tisdag och mina ben gör fortfarande väldigt ont efter min skidpremiär i lördags.
Det är såå mysigt att försöka ta sig upp ur sängen varje morgon...
Såå nu undrar ni säkert vad en sådan som jag gjort i dag. Tja, jobbat en hel dag som vanligt.
Kvällen har varit dessto mysigare. En på jobbet har sagt upp sig så vi var på avtackningsmiddag på thairestaurangen. Super god mat och god dryck;).
I morgon ska jag till BVC för att prata om förskolan och vår verksamhet, det ser jag framemot.

Det jag ser framemot just nu är att få krypa ner i sängen. Så nu säger jag helt enkelt God natt

Kommentarer
Postat av: Patrik

Men herregud, syrran! Lite otränad? Kanske är dags att ta tag i skidkarriären på riktigt nu och åka flitigt minst varje helg ;)

2009-11-25 @ 10:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0