Slutet närmar sig...nu finns ingen återvändo

Jaha då börjar nedre delen av huset att bli beboligt igen efter vattenskada och med det innebär också tillbaka flytt för min sambos syster. Det här med att ha en till boende i samma bygnad är på både gott och ont. Nu är det tur att det är en person man känner som ska bo där och inte en helt främmande människa. Men det innebär ju ändå att det är ytterligare en vilja om huset och om vi vill förnya måste vi ta med hennes åsikter i det hela med. Det är ju hennes och Davids hus så egentligen har jag inget med det att göra . men ska man starta upp en framtid i ett hus vill man vara med och bestämma åtminstone en liten del...i alla fall är jag en sådan person. Snart närmar sig dessutom den sista arbetsveckan på det nuvarande jobbet och sedan ska jag åter börja i sveg igen. Känns inte så kul faktiskt, att gå tillbaka till ett jobb man inte riktigt trivts på innan.  Men de är ju bara 5 månader så man får väll stå ut helt enkelt...Jag har ju fyllt på papperen så nu finns ingen återvändo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0