Jag hatar söndagar

Det finns ingen veckodag som jag tycker så illa om som söndagar! Vissheten om att man ska tillbaka till jobbet dagen efter är riktigt jobbigt. I dag har jag pysslat o kring här  hemma och instruerat min sambo om diverse saker som borde göras ( en kvinnas rätt;)). Till middag blev det något så avancerat som färdiggrillade revbensspjäll och potatissallad. Ingen av oss var speciellt matsugna. Efter det diskade jag medans sambon skötte sitt vid sidan av. Jag hade tänkt att kvällen skulle avslutas med en gemensam dusch med tända ljus, men eftersom David stack till härdal och inte meddelade att han blev sen duschade jag helt sonika själv! Så var det med den romantiken! Tror jag ska kolla om det är något intressant på tvn annars går jag nog ut en sväng.Känner mig irriterad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0