Håll tummarna för Sverige!

i kväll ska man kolla på Eurovison song contest och jag hoppas att sverige iaf kommer bland de 10 bästa. Jag har åkt till Hoddal i helgen, kände att det kunde vara ganska skönt. Under lördagen har jag varit på gymmet, sprungit och umgåts med min minsta kusin Tuva. Det är inte så ofta vi träffas så de var kul. Annar så gör man sista veckorna innan semestern nu och för en som aldrig haft betad semester förut så kommer de kännas väldigt ovant med så mycket fri tid. Funderar om vi ska åka i väg över en helg min sambo och jag. Kanske Sundsvall?  Tänkte försöka mig på att tvätta bilen i dag, kan ju säga att jag hade fullt upp med att skrubba bilen och springa in under tak för skydd mot skurarna som kom med ca 5 minuters intervaller. Lyckades dock till slut att få den ren. Nu hoppas jag att jag för se en björn för första gången denna vecka, det ska tydligen gå en runt där jag arbetar. Hoppas hoppas.... Nä nu håller vi tummarna för Sverige!!! Lycka till Malena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0