vårkänslorna är här!

Nu är det mars månad och våren är äntlgen här! Jag riktigt känner hur vår känslorna kommer krypande. Solen skiner och det droppar från hustaken. Jag får ett sug efter en dag i fjällen, måste verkligen försöka komma i väg nån helg framöver. En annan glad nyhet är att huset nu börjar bli färdigt! Den 27 mars är vi skrivna på den nya adressen och förhoppningsvis är det inflyttningsbart där då med. Annars har vi ju lägenheten till den sista april.  Jag ska ladda upp en bild på hur köket såg ut innan vi började med renoveringen. I övrigt så har de inte hänt så mycket i livet. Jobb, renovering och de vabnliga hushållssysslorna har gått om varandra med en jämn takt. Jag har iof legat hemma i en vecka med en nedrans förkylning som inte ger med sig och jag funderar på om det är mina kära små dagisjuveler som ligger bakom dessa bakterier? Trust me, dem må vara små och söta men dem kan bära på ack så ljuvliga smittor av diverse slag;). 
 Nä nu blir de bok och tv ett tag.

så här såg köket ut innan vi började renovera, vackert inte sant=)???

Kommentarer
Postat av: Marie

2009-03-04 @ 20:57:32
URL: http://www.mgrinde.bloggagratis.se/
Postat av: Marie

Hejhej. TRåkigt med förskylning men hoppas du blir bättre snart =) Klart vi ska ta en flska vin snart o en disskution o prata om allt =)Kul med hsuet,måste komma till sveg snart o kolla på den o så kan vi ta en fika/mat på kondis. Saknar allt där =) Kramar

2009-03-04 @ 20:59:46
URL: http://www.mgrinde.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0