Ystra studenter i blåsväder

Nu närmar sig semester  med stormsteg och det innebär även att jag tyvärr måste sluta på mitt jobb som jag trivs väldigt bra med. Det käns väldigt trist men så är lagen här i Härjedalen. LAS listorna går före.  Ja ja inen idé att gråta över det nå mera just nu.
I helgen var det helt underbart väder med 27 grader i skuggan!! Och i dag är det molnigt, blåsigt och nu är det ynka 9 grader ute. Snacka om kontraster.
Min lillebror tar studenten på fredag och vädret ser inte allt för lovande ut. Förra året vid den här tiden var det kokhett när vi stod och väntade utanför kyrkan..Man formligen flöt bort.
Jag har även hunnit avverka premiären av folkparken storön här i sveg och det var så där måste jag säga..Jag har haft roligare än så. Vi gick vid 1-halv 2 tiden ungefär. Jag har också avverkat 6 underbara år med min sambo ( i söndags) och jag har fått super fina blommor (rosor) och även en liten present:). Hoppas verkligen att vi får fira ytterligare 6 år tillsammans=).  Annars har det inte hänt nå vidare spännande på sistone, eller jo det skulle väll kunna vara de ystra studenterna som stod och sjöng för fulla muggar utanför mitt sovrum vid 3 tiden i natt..Men man tar ju faktiskt bara studenten 1 gång i sitt liv;). Skulle tro att dem hade haft en livad kväll där de gick med mössorna på sne. Var helt enkelt tvungen att skratta för mig själv=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0