under min semester vill jag...

Nu är det nära och då menar jag RIKTIGT nära! Till vad undrar säkert ni och då kan jag berätta att det är till min semester jag menar.  Ska av verka en arbetsvecka till sedan är jag ledig i 3 ljuvliga veckor. fast om vädret ska fortsätta se ut som det gör just nu så blir de nog inte så mycket utomhus aktiviteter så som sol och bad. Och det är ju liksom det som hela semestern går ut på tycker jag. Jag skulle vilja åka på någon liten utflykt någonstans med, om det så bara vore över en helg. Just för att få komma i väg från sin vardag ett tag. Är det någon som har några förslag är ni välkomna att skriva det i kommentarfältet. Jag själv hade ett förslag om att åka till sundsvall en helg och bo på hotell, kolla på bio m.m. Vad tycks?
Hur som helst har jag beställt en massa sol och värme tills min semester och det är allt bäst för väder snubben däruppe att han levererar detta i tid!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0