sorg och glädje i ett

Så har jag gjort min sista arbets dag på förskolan i Lillhärdal. Det käns ärligt talat för jävligt. Kommer sakna varenda unge så otroligt mycket! Nu hoppas jag på en ljusare framtid ute på arbets marknaden så att även jag kanske kan få ett jobb där jag får stanna mer än 1 år. Jag genomled inte 3 års studier för halvårs vikariat precis. En ljusstrimma i det hela är att jag denna dag även börjar min s emester...jippie!!!! För första gången i mitt 23 åriga liv ska jag få vara ledig i 3 hela veckor och dessutom få betalt för det! Jag har inte funderat så mycket på vad jag ska göra under denna semester, men jag ska ta det väldigt lugnt...så mycket vet jag iaf.... Och vad kan vara bättre än att fira sin semester start med ett glas vin? Mmmm...och en underbar sambo i samma soffa? Ja, det kan helt enkelt inte bli bättre än så här...eller jo, om jag fick komma tillbaka till Lillhärdal igen vill säga....Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0