Härjedalens kommun, sämst i sverige???

Sitter på jobbet och kollar ut på det förbaskade rgnet här utanför. Hur deprimerad blir man inte av det då??? I kväll har vi föräldramöte på dagis så jag stannar kvar efter jobbet, det blir mycket enklare ( och billigare) än om jag skulle åka fram och tillbaka igen. Mötet kommer främst att handla om de nya förändringar som kommer ske i huset inför hösten. Det ska ju in två nya personal. Det börjar kännas riktigt gruvsamt då jag snart är inne på min sista arbetsvecka innan jag slutar. Jag bävar inför nästa fredag då det är min sista dag, varför ska man behöva lämna ett ställe som man trivs på??? För att sedan behöva återgå till ett ställè där man inte vill sätta sin fot? Härjedalens kommun måste helt sonika vara sveriges dåligaste kommun!  Kolla bara på hur dem resonerar i vissa frågor!!! Det är då ingen som tänker på barnens bästa utan det hela handlar om att spara in en massa pengar så långt det går. Och så säger man att barnen är de viktigaste vi har? Yeah right, det märks ju verkligen!  Kanske man helt enkelt ska ta sitt pick å pack och flytta till ett annat ställe? Lämna en kommentar vet ja.

Kommentarer
Postat av: Maria H

men jag vill att du ska jobba hos oss. Men jag förstår att det är trist att lämna ett ställe man trivs på.

Kramis från Davidskusin

2009-06-11 @ 16:47:50
Postat av: Annelie

Jag förstår precis hur du menar! Varför flytta på personal som barnen är hemma med och behöva börja om med allt på nytt? Allt bra med dig annars? Kram

Annelie

2009-06-11 @ 18:00:28
URL: http://kramizen.blogg.se/
Postat av: Anna

jag och de andra föräldrarna var eniga om att vilja ha dig kvar som våra barns fröken!!! Och jag hoppas innerligt att du får stanna!!! Mina barn har då fäst sig vid dig, och allra mest Alexandra! Hoppas Hon tog det till sig och löser det både för din och våran skull!!! Kramar anna

2009-06-11 @ 22:31:30
URL: http://wertsi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0