Första dagen på mitt livs första semester!

Första dagen på semestern fick inte en drömstart precis. David skulle åka till Norge halv 4 imorse och givetvis vaknade jag som är så lättväckt då med. När David hade åkt kunde jag inte somna om. Tror jag hamnade i nån halv dvala mellan kl 6 och 9 sedan gav jag upp. Fåglarna utanför fönstret gjorde inte mina försöka att sova bättre, jäkla skator! Jo, jag skrev ju förut att jag skulle klå mina 4,5 km som jag sprang i förrgår, det gjorde jag med! Med hela 6 km!!!! STOLT!
Efter en fruktost och kopp kaffe gick jag ned i källaren för att starta en maskin tvätt. Sedan fortsatte jag ut på gården där jag sopade rent garage nedfarten från pollen och kvistar. Nu är det sååå fint :). Jag fortsatte min förmiddag med en sväng ner på Dollarstore och sedan diskade jag innan jag tog på mig lparkläderna och åkte upp till Dammen för att springa lite ( blev bara 4 km i dag).  Jag överväger att åka till stockholm på måndag för att besöka min älskade iza. Saknar henne så mycket :(. Nä nu ska jag försöka fördriva resten av dagen med nått vettigt, längtar redan tills älsklingen slutat jobbet sitt så vi får prata lite.
Vi hörs!...
p.s. det är inte förbjudet att lämna en kommentar;) d.s.

Kommentarer
Postat av: pappa

vad du ligger i man blir ju svettig av läsa bara

2009-06-24 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0