Ett stort tack till alla er föräldrar!

Först och främst vill jag tacka alla föräldrar som kämpat för att få ha mig kvar i Härdal! Det värmde otroligt mycket på mötet i går att få veta att man är uppskattad och omtyckt. Jag hoppas på det bästa, även om jag inte vågar hoppas allt för mycket än. Jag vill verkligen vara kvar och det skulle betyda otroligt mycket för mig i fall jag fick det med. Men tyvärr får man inte alltid som man vill. Men jag hoppas in i det sista. Och om jag absolut inte skulle komma tillbaka vill jag att ni ska veta att det här har varit ett underbart år som tog slut alldeles för fort. Men som sagt nu hoppas jag att det blir bra, om inte för oss så för barnen. Oavsett vad som händer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0