Efter regn kommer sol

Vaknade i morse av fågelkvitter vilket bådade gott. Nu skiner ÄNTLIGEN solen efter en evighet med regn och blåst. Jag hoppas verkligen att det håller i sig. I går kväll var jag ute och sprang ( 4,5 km) så i dag ska jag försöka klå det och springa 5 km tänkte jag. Hoppas jag orkkar hela vägen. Känner mig mer motiverad att springa när det är fint där ute än när det spöregnar. Nu sitter jag vid köksbordet och väntar på att David ska vakna, det är hans sista dag här hemma, han åker tillbkaka till Norge i 2 veckor igen imorgon bitti. Och jag som börjar min semester då=(. TRIST!  Men vi får iaf en semestervecka i lag innan jag börjar jobba igen.  Vi har planerat en tripp till sundsvall med hotellmys och en massa shopping. Man kunde boka ett kärlekspaket så vi tänkte göra det=). Där ingick: 1 natt i nyrenoverat dubbelrum, en liten present, 2 rätters middag med vin eller öl till maten, frukostbuffé m.m. Allt för 945/ pers! Helt ok pris enligt mig!
Nej nu ska jag ta och dra upp David ur sängen. Vi hörs! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0