Trust a preeschool teacher

Hmm jag vet inte riktigt hur man tänker när man sätter upp 1,75 personal på 15 heltidsbarn??? Det låter inte riktigt rimligt i mina öron. Det är en himla tur att dem på fritids inte hade så många barn att dem kunde komma över och hjälpa oss denna vecka. Annars vet jag inte hur det skulle gå? Tror man kan säga att vi bidrivit en ur och skur verksamhet denna vecka=). Barnen har fått varit ute från tidig morgon till sen kväll med undantag från måltiderna då=). Det är ganska tufft för många av nutidens barn att inte få vistas inomhus framför tv´n  eller datorn hur mycket man vill. Och jag har sagt till min sambo att när vi får barn ska det inte finnas några data spel föränns dem är minst 6 år gamla, enligt mig behöver man inte spela dator när man är så pass liten. Det kommer dem hinna när dem blir äldre ändå. Nä utomhusvistelser och gamla hederliga aktiviteter är det som gäller.
Trust a preeschool teacher;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag litar på dig (och på mig själv som tänker likadant). Men ett tips - det heter preschool, inte preeschool ;-)

2009-08-03 @ 12:01:37
URL: http://pumpkinsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0