Stockholm sommartid...

Jag måste bara säga att stockholm är otroligt vacker under sommaren! jag var där under 3 dagar och hälsade på en kompis som nyligen flyttat dit. Ni kan ju förstå vilken kontrast det var mot för att bo i lilla sveg! Måndag kväll när jag kom dit gick vi ut på en resturang för att äta god mat och dricka lite vin. Sedan fortsatte vi till en rockpub på söder innan det hela avslutades på uteserveringen sommar med en natt drink. UNDERBART! På tisdag blev det shopping, samt allsång på skansken, det var otroligt roligt att få uppleva det live..Efter det givk vi på josefinas, en uteservering vid djurgården ( typ)..helt underbart..På onsdag var det dags för mig att åka hem så vi hann dessvärre inte med så mycket mer än att åka till bussterminalen.  Men jag hade en jätte rolig resa och jag älskar stockholm sommartid! En riktig upplevelse.
Nä nu ska jag ladda inför björnfesten här hemma, inte så stort som stockholm men men..det är alltid nått;).
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0