shit happens liksom

Efter en helg med massa partande kändes en måndag morgon med öppning inte så lockande. Och när väckarklockan ringde kan jag ju säga att jag inte var så värst pigg heller. Lite vimsig och något vimmelkantig cyklade jag i väg till jobbet där jag inte ens fick i gång kaffe bryggaren. ILLA!!!! Nåja, det löste sig efter ett tag och jag började så smått fungera igen. Eller åtminstone ett tag. Efterssom väder gudarna tydligen vaknat på helt fel sida i dag fick vi vänta med att gå ut tills vädretlugnat ner sig, vilket det naturligtvis aldrig gjorde. Så efter lunch när de allra minsta sov skickade vi ut de äldsta på dagisgården i full mundering. Som om det hjälpte? Dem kom in 45 minuter senare drypande våta och stelfrysna..jippie. Efter att ha släpat mig igenom en eftermiddag som aldrig verkade ta slut avrundade jag det hela med att slänga blöjpåsen i cykelkorgen och var nära att ist kasta ryggsäcken i soptunnan på vägen ut från parkeringen. Dags att åka hem? Ja, jag tror bestämt det. I morgon guldkantas veckan med ett häst pass från 8-17.30..men efterssom vi bara är 2,75 i huset denna vecka blir tiderna som de blev. Aja, jag får ju faktiskt en tidig fredag så jag ska inte klaga. Nä nu är det bäst att jag drar mig mot sängen medans jag fortfarande kommer i håg åt vilket håll den står...Shit happens liksom.
God natt god natt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0