Att man kan ha sådan tur!!!

Jag har sådan ofantlig tur att jag lever med den jag gör, nån så omtänksam finns nog inte! I födelsedagspresent fick jag förutom ett presentkort på helkropps massage även en lyxig övernattning på hotell med bio och shopping, and it´s all on him! Känner jag mig själv däremot kommer jag ha svårt för att låta honom betala det jag handlar men jag tycker det var otroligt romantiskt av honom ändå!
I helgen var det festival här i sveg och vi var 8 inneboende hos oss hela helgen ( tur vi har hus). Av nån konstig anledning missade vi båda efterfesterna i vårt eget hus! Fråga inte hur det gick till, antar att vi var väldigt trötta helt enkelt.
Men vi hade det ruskigt roligt måste jag säga.
Nej nu måste vi ta och packa om vi ska komma i väg i tid imorgon bitti=).
Längtar jätte mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0