Ännu en helg till ändo

Jaha då var ytterligare en arbetsvecka till ända och helgen är också snart förbi. Käns så trist när man ser vädret här utanför, hela året väntar man på sol och värme och så blir det en sommar med regn och blåst ist. Riktigt tråkgit! Snart är vi inne i augusti månad och då är det snart höst, fy!
I fredags hade jag och Linnea lite after work hemma hos ( stackars David som kom hem från norge samma kväll=) ). Det hela slutade på Byvallen där det skulle vara pubkväll, men var det egentligen det? Kom inte i håg att jag hörde nån musik eller så??
Och så himla roligt tyckte jag inte att det var där heller så David fick hämta hem mig vid 12 tiden igen=). Vaknade med huvudvärk på lördag morgon och gick omkring som en zombie hela dagen men det var det värt=). Vi var och fiskade en sväng på lördgaskvällen och jag fick faktiskt en aborre! Den största fisken fick jag!! Sedan åkte vi hem till Davids syster kille som fick filéa fisken åt oss som vi sedan stektet, mmmm!!!!!
I morse ( söndag) vaknade jag återigen med huvudvärk dock ej pga av alkoholintag denna gång, måste be sara om massage tror jag. I kväll vankas det egna gjorda fiskpinnar med stuvadspenat, det ska bli gott!!! Hemmabakat bröd har jag också gjort, den vart också riktigt lyckad måste jag säga.
Nej nu blir det en film i soffan innan vi ska ut på en spring runda.
 Puss å hejj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0