åka karrusell i åska= dåligt val

Nu har jag snart avslutat min första vecka på det nya stället och jag måste erkänna att det hittills gått bättre än väntat. Även om jag fortfarande väntar och hoppas på glada nyheter snart måste jag försöka focusera mig på dagsläget. Kanske man ska bryta helt ett år och försöka hitta nå extra vid sidan om? Aja, nu måste jag lämna detta ämne innan jag blir alldeles galen.
I morgon kommer iaf min kompis marie hit och vi ska ha en grymt rolig helg tillsammans. Hoppas på bra väder bara, de senaste dagarna har bestått av åska och skurar utan dess like. Jag menar, man klan ju inte åkla karrusell i åska heller;).
Har bara lyckáts springa 2 ggr hitills i veckan, har ont i halsen . Det käns lit sådär men helgen är inte över än=).
Nä nu ska här firas yra..vi hörs efter helgen..puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0