pinsam sanning

Nu har jag kommit en bit på väg med mitt nyårslöfte om att träna mera. Jag har, som säkert de flesta vet, börjat åka skidor. Men det värsta är att jag är så himla folkskygg! Helst skulle jag vilja vara alldeles ensammen i spåren. I dag när jag var ute och slet mig runt 5 km spåret svischade plötsligt en elev från skidlinjen förbi mig. Det såg så himla lätt ut för henne och tro mig när jag säger att hon hann passera förbi mig 2 ggr under min rutt! Hur pinsamt är inte det på en skala???? JAg hoppas bara att jag får upp farten efter några gånger så jag också kan svischa i spåren! Nu ska jag ta hand om min sargade kropp....

Kommentarer
Postat av: Lars

"Men det värsta är att jag är så himla folkskygg!"



Du? Folkskygg? Det kunde jag aldrig tro, du är ju lätt att prata med, men iofs så kanske inte jag räknas till vanligt folk.

2009-01-08 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0