party sugen grann tant

Detta är hemskt! Här sitter jag snart 23 år gammal och inser att min granne på 70 år har ett livligare "uteliv" än jag! Jag menar, hur bra käns det här nu då? Ok, vi tar det från början så att alla hänger med. Det hela började i går kväll när jag praktiskt taget hade kunnat gå och lägga mig klockan 20.00. Jag lyckades trots allt hålla ut till kl 21. Jag somnade genast men vaknade ganska snart igen av att det stökades runt och väsnades i grann tantens lägenhet ( det är väldigt lyhört där jag bor). Det fortsatte att väsnas och jag hörde hennes ytterdörr öppnas och slå ogen. Jag var ärligt talat nästan övertygad om att hon hade kollavippat elle nå och att det var anhöriga eller ambulansmän där för att hämta henne. Jag kollade på klockan som visade 00.30 och tänkte att det här kan inte stå rätt till. Så jag steg upp och gick fram till vår ytterdörr för att kika ggenom kikhålet. Gissa vad jag såg???? Där stod min granne i dörröppningen glatt pratande med några andra damer ( som faktiskt verkade lite halv lulliga). Hon hade alltså haft besök till halv 1 på en onsdags natt!!! Jag är glad om jag lyckas håla mig vaken till över 10 på helgerna!! Herre gud, detta måste fixas till och det genast!! Hjälp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0